Οι αναγνώστες του Τρυποκάρυδου λένε… "Εαν νομίζετε πως είναι εύκολο να είσαι άνδρας τότε γελιέστε!!!"


“Γεια σου “Τρυποκάρυδε”! Σίγουρα το βασικό είναι να πούμε εμείς οι άνδρες και γυναίκες “πως συμφωνούνε στο ότι διαφωνούμε!”.
Αυτά που έγραψες δεν μου προκαλούν έκπληξη ως ανδρα, αλλά στον αντίποδα θα έλεγα πως συμμερίζομαι τις αποψεις σου και τις τοποθετήσεις σου.
Δεν θα διαφωνούσα με τα όσο γράφεις.

Εγώ θα πρόσθετα και θα σου θύμιζα πώς “Εάν νομίζετε πως είναι εύκολο να είσαι άνδρας τότε γελιέστε!!!”
Δηλαδή τα πραγματα τις περισσότερες φορές δεν είναι όπως δείχνουν.

Εγώ για να σου πω είμαι άνδρας 27 ετών, και παρθένος. Ποτέ δεν έκανα σχέση με γυναίκα (δεν καταφερα). Ποτέ δεν έιχα ερωτική σύντροφο ή κοπέλα.
Παλεύω τώρα να τελειώσω το πανεπιστήμιο και την σχολή, διότι έχω φτάσει 8 έτος.

Γενικά ο λόγος που δεν βρω ποτέ κοπέλα ειναι ο χαμηλός “δείκτης επιβιώσης” μου.
Ο “δεικτης επιβιώσης” ενός άνδρα βρίσκεται μέσα στην απάντηση της ερώτησης “Ποιός ειναι αυτός ο άνδρας και τι κάνει μέσα σε αυτήν τη ζωή?” ή της ερώτησης “τι ρόλο βαράει αυτός ο άνδρας μέσα σε αυτόν τον κόσμο?”
Εναλλακτικά θα τον αναφέραμε και ως “δείκτης καλής προσαρμογής”. Δηλαδή πόσο καλά προσαρμόζεται ενας άνδρας στον κοινωνικό περιβάλλον.

Όταν πλησίαζα και μιλόυσα σε διάφορες κοπέλες, αυτές που έδειχναν ενδιαφέρον για εμένα, πάντοτε με ρωτούσαν τι σπουδάζω ή γενικώς με τι ασχολούμαι…. Δηλαδή ηθελαν να μαθουν ποιός ειναι ο “δείκτης επιβιώσης” μου…..

Γενικά οταν μια γυναικα “ενδιαφέρεται” (ειτε για σοβαρό σκόπο, είτε για φάση) για έναν ανδρα, τότε θέλει να ξέρει τον “δεικτη επιβιώσης” του.
Οπως οι ανδρες προσέχουν πολύ την εμφάνιση μιας γυναίκας, έτσι αντίστοιχα και οι γυναικες προσέχουν πολύ τον “δεικτη επιβιώσης” ενός άνδρα.
Και όλοι μας γνωρίζουμε πως άνδρες με χαμηλο “δεικτη επιβιώσης” δυσκολευονται ακόμη περισσότερο να βρουνε ερωτική συντροφο, διότι καμια γυναικα δεν πρόκειται να τους πλησιάσει.

Αδρομερώς, οι άνδρες με υψηλό “δεικτη επιβίωσης” ειναι αυτοί που έχουν και τις πιο όμορφες και πιο ενδιαφέρουσες γυναίκες δίπλα τους. Ανδρες κοινωνικά επιτυχημένοι, ανδρες ηγέτες, ανδρες με καταξιωμένα επαγγέλματα και αξιοζήλευτους μισθούς, ανδρες με ζηλευτές επιτυχίες στη προσωπική τους ζωή, πετυχημένοι επιχειρηματιες, δικηγόροι, ιατροί, ανδρες επιφανείς και διάσημοι στον επαγγελματικό τομέα κτλ…..κτλ………

Εγώ ο καημένος έχω μαθησιακές δυσκολίες. Πτυχίο ακόμη δεν έχω πάρει, και ποιός ξέρει εαν θα πάρω. Διαβάζω αλλά το μυαλό μου δεν μαθαίνει. Στο τέλος κουράζομαι. Επίσης έχω και προβλήματα συγκέντρωσης κατά την μελέτη.
Ακόμη και εαν τελειωσω την σχολη, εργασία σιγά να μην βρω με ένα πτυχιό πανεπιστημίου (χρειάζονται μεταπτυχιακά, διδακτορικά, πραματα-θάματα κλπ). Εξάλλου αυτό που σπουδάζω δεν μου αρέσει κιόλας.
Αρα γενικά το μυαλό μου με έχει “προδώσει”, δεν αποδίδει. Το μυαλό δυστυχώς δεν πιάνει την “απόδοση” που θα επιθυμούσα……
Οπότε ειμαι ενας τύπος παρθένος, 27 ετών, που δεν εχει εργασία, πτυχίο δεν μπορεί να πάρει, γενικά από τότε που πέρασε στο πανεπιστήμιο δεν μπορει να αντεπεξέλθει στις απαιτήσεις-προκλήσεις-δυσκολίες της ζωής…..

Οπότε καταλαβαίνεις πως με “βλέπουν” οι γυναίκες…..
Με κοροϊδευουν, με ειρωνεύονται, με χλευάζουν, με λοιδορούν, κτλ…
Γενικά γελάνε μαζί μου…
Ετσι είναι, όταν κάποιος άνδρας έχει χαμηλό δείκτη επιβίωσης θα περνά δύσκολες στιγμές στο θέμα των ερωτικών σχέσεων…….
Να λοιπόν ένα παράδειγμα (ο ανδρας με χαμηλό “δείκτη επιβίωσης”) το οποίο καταδεικνύει πως δεν είναι έυκολη υποθεση να είσαι άνδρας.

Αλλά εγώ θαρρώ πως οι γυναίκες είναι φανταστικές, αρκεί να βρει κάποιος αυτήν που να του ταιριάζει. Και θαρρώ πως θα ισχύει και για την άλλη πλευρά αυτό (την γυναικεία).
Αντί λοιπόν να αφιερώνουμε χρόνο και ενέργεια στο να κατακεραυνώνουμε το άλλο φύλο, ας προσπαθήσουμε να βρούμε κάποιον άνθρωπο που μας ταιρίαζει για να έχουμε ψυχική νηφαλιότητα, γαληνιότητα και ηρεμία και να περνάμε καλά……”


ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ


About trupo2

blogger
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

