Κι άλλο θύμα της φόλας από απάνθρωπο δίποδο!

Η φίλη Λαμπρινή έχασε την επί 8 χρόνια σύντροφο-σκυλίτσα της από φόλα.
Κάποιος απάνθρωπος την καταδίκασε σε μαρτυρικό θάνατο. Όσα φάρμακα και αν της έδωσαν, η μικρή Tζίνα έσβησε.

Καλό ταξίδι γλυκό πλασματάκι.

Κ θα το βρουν από το Θεό αυτοί που στο καναν αυτό, όπως και σε τόσες άλλες ψυχούλες.


“Εχτες το μεσημερι εχασα το τζινακι μου απο φολα…δεν καταφεραμε να τη σωσουμε…
Ευχομαι αυτος που το εκανε να πεθανει με τον πιο ασχημο τροπο και αυτος και ο,τι αγαπαει περισσοτερο στον κοσμο αυτο..ο,τι χρηματα έχει….να τα δωσει σε φαρμακα και να πεθανει αργα επωδυνα και βασανιστικα οπως πεθανε το κοριτσακι μου-η 8 χρονια φιλεναδιτσα μου..και αυτος και οσοι ειναι σαν και αυτον…
Χανιωτη-Χαλκιδικη α’ποδι..να μην πατε ποτε εκει,οι ανθρωποι ειναι κακοι και ο,τι τους νοιαζει ειναι μονο τα λεφτα… εγω εκει δεν θα ξαναπατησω ποτε στη ζωη μου.
Για μενα μαζι με το κοριτσακι μου πεθανε και αυτο το μερος.
Ερχεται καλοκαιρι και θελουν να ξεπαστρεψουν ο,τι ζωντανη τετραποδη ψυχουλα υπαρχει εκει…καταραμενοι να ειναι για ολη τους τη ζωη.

Λ.Π. “

About trupo2

blogger
This entry was posted in ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ, δολ, δολοφόνοι, δολοφονίες σκύλων. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

