Ένας τετράποδος γιατρός!!!

«Όταν μεγαλώσω, θα γίνω γιατρός…»


Κάτι τέτοιο θα μού έλεγε ο «γιος» μου, έτσι όπως κάθεται απένταντι μου και με κοιτάζει μ’ αυτό το τόσο τρυφερό αλλά και συνάμα τόσο φιλοσοφημένο καστανό του βλέμμα. Σήμερα η υγεία μου είναι σε καλό δρόμο και το χρωστάω… στον σκύλο μου!

Πριν από λίγες μέρες το χρονιάρικο και κάτι (πρώην) αδέσποτό που υιοθέτησα πέρσι το Μάιο από το Κ.Α.Ζ., ξεκίνησε να μυρίζει επίμονα τον αριστερό μαστό μου και μετά να τον σπρώχνει με το μουσούδι του στο πλάι. Στην αρχή δεν έδωσα σημασία – ω, κυρίαρχη λογική των δίποδων – αλλά εκείνος επέμενε να μού «επισημαίνει» ότι «κάτι δεν πήγαινε καλά» με τη συγκεκριμένη περιοχή στο σώμα μου.

Χρειάστηκε να περάσουν 36 ώρες για να με «πείσει» να ψηλαφίσω αρχικά τον μαστό μου και μετά να βρεθώ και μπροστά στον καθρέφτη. Η επόμενη κίνηση ήταν το τηλεφώνημα στη χειρουργό-μαστολόγο μου και το ραντεβού μου το ίδιο απόγευμα μαζί της.


«Ευτυχώς που αυτή τη φορά ήρθατε έγκαιρα», σχολίασε η γιατρός, αναφερόμενη στο γεγονός ότι, παλαιότερα, έχω χειρουργήσει από την ίδια αιτία και τον δεξιό μαστό μου. Αλλά τότε δεν είχα ακόμη τον σκύλο. «Πώς το αντιληφθήκατε τόσο άμεσα;», με ρώτησε. «Δεν το αντιλήφθηκα εγώ. Μού το επεσήμανε ο σκύλος μου!», της απάντησα κι εκείνη χαμογέλασε, συμπληρώνοντας πως «όντως, τα σκυλιά μπορούν και αντιλαμβάνονται τέτοια πράγματα».



Αθήνα, Απρίλιος 2010


Η ιστορία αναφέρεται στον Ώρο/Ομάρ, τον δεύτερο από τους μαυρούληδες γιους της Μπέλλας. Ο Ομάρ – που τώρα λέγεται Άρης – είναι διασταύρωση Λαμπραντόρ (Μπέλλα) με Βέλγικο Λυκόσκυλο (άγνωστος μπαμπάς), υιοθετήθηκε τον Μάιο του 2009 και, πάντα μαζί με τη μανούλα του, μοιράζουν τον καιρό τους ανάμεσα στην Αθήνα κι ένα σπίτι με μεγάλο κήπο στην εξοχή.



http://www.facebook.com/note.php?note_id=408319146211&id=188250767341&ref=nf





About trupo2

blogger
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

