Ας Βάλουμε Τέλος στη Φρίκη της Γούνας ΣΗΜΕΡΑ!


Αφισοκόλληση σε συνεργασία με την διάσημη φωτογράφο αγρίων ζώων Christine Bush και ιντερνετική διαμαρτυρία οργανώνει το Psychanimal στις 27 Νοεμβρίου με αφορμή την «Παρασκευή χωρίς Γούνα», (Fur Free Friday). Η «Παρασκευή Χωρίς Γούνα», που καθιέρωσε η Διεθνής Ένωση Κατά της Γούνας «Antifur Coalition» με πολλά σωματεία και ομάδες-μέλη διεθνώς και με την οποία συνεργαζόμαστε, είναι μια συμβολική ημέρα για την ευαισθητοποίηση και την συνειδητοποίηση του παγκόσμιου κοινού στο θέμα της αιματοβαμμένης γούνας, που προωθεί την ανθρωπινή ματαιοδοξία πατώντας πάνω στα πτώματα εκατομμυρίων ζώων. Παράλληλα στα Φιλοζωικά Σεμινάρια μας που πραγματοποιούνται για πρώτη φορά κάθε μήνα φέτος στο Βαφοπούλειο Πνευματικό Κέντρο με ομιλητές ειδικούς επιστήμονες κτηνιάτρους δικηγόρους , ψυχολόγους εγκληματολόγους πάνω σε διάφορα θέματα κάθε μήνα, επισημαίνεται όλο το χρόνο φέτος μέσω ειδικού στάντ ο άδικος φόνος ζώων με βάναυσο τρόπο προκειμένου να μετατραπούν σε γιακά, μπότα, γούνινη λεπτομέρεια ρούχου η ριχτάρι.

Ψυχολογία, Διαφήμιση ,Δημιουργία ΝεοAνάγκης και επιρροή τους στην αγορά γούνας

Προκειμένου να διατεθεί ένα προϊόν χρειάζεται να δημιουργηθεί και να αυξηθεί και η ανάλογη ψυχική ανάγκη και επιθυμία γι’αυτό. Ειδικά όταν έχουμε να κάνουμε με ένα προϊόν που δεν είναι αναγκαίο λογω καιρικών συνθηκών και ανταποκρίνεται περισσότερο στο παρελθόν. Έτσι βλέπουμε ότι προκειμένου να διατεθεί ένα άχρηστο, ξεπερασμένο και παρωχημένο προϊόν,(το όποιο όποιος γνωρίζει πως παράγεται αυτόματα δεν επιθυμεί πλέον να το φορά, οι περισσότεροι έχουν μια ωραιοποιημένη εικόνα για την παραγωγή γούνας), χρειάζεται και η ανάλογη στρατηγική. Η γούνα διαχωρίζεται από το ζώο που την έχει και προβάλλεται έντεχνα σαν προϊόν με ανεβασμένο κοινωνικό στάτους, σαν αισθησιακό, δυναμικό, άγριο, σέξυ και απειλητικό η τρυφερό προϊόν ανάλογα με το κοινό. Συνδέεται με μοντέλα ιδανικής ομορφιάς συχνά τροποποιημένα μέσω υπολογιστή έτσι ώστε όλα να φαντάζουν ειδιλίακα και να παίρνει ο αγοραστής και η αγοράστρια το μήνυμα ότι έτσι πρέπει να είναι και αυτός-αυτή. Η έλλειψη αυτοπεποίθησης καλλιεργείται έμμεσα έτσι, προβάλλοντας ένα πρότυπο που απέχει παρασάγγας από τον μέσο Έλληνα, αμερικανό, ρώσο η κινέζο και η γούνα καλείται να έρθει να καλύψει αυτό το νεοαποκτηθέν κενό στην προσωπικότητα του ευπειθούς αγοραστή. Ο άνθρωπος οδηγείται στο να μην αισθάνεται «αρκετός» ως αυτός που είναι, με το δικό του «πετσί», τον δυναμισμό και την διεκδικητικότητα του ή τον φυσικό αυθόρμητο αισθησιασμό του, αλλά να αισθάνεται μειονεκτικά, εκτός κοινωνίας, ανασφαλής, θλιμμένος, απορριπτέος η ανεπαρκής σεξουαλικά, οικονομικά η κοινωνικά. Η Γούνα και αλλά προϊόντα «λουξ» προβάλλονται σαν η λύση που θα ανορθώσει τον ναρκισσισμό του άνδρα και της γυναίκας μαγικά και στιγμιαία χωρίς δικό τους ψυχικό κόπο, θα καλύψει τα ψυχικά κενά και θα προσφέρει μια ελπίδα για ένα ιδεατό μέλλον χωρίς στερήσεις, γεμάτο αναγνώριση, αποδοχή, θαυμασμό, πλούτο ικανοποίηση και ασφάλεια. Αυτά, ενώ στην πραγματικότητα διανύουμε μια περίοδο οικονομικής κρίσης, η οικονομική ανασφάλεια είναι αυξημένη και ζούμε σε μία κοινωνία που δεν προάγει την άξια του ανθρώπου αλλά του αντικειμένου που έχει αυτός στη κατοχή του, υποσκάπτοντας την άξια και την αυτοπεποίθηση του και πουλώντας του άχρηστα προϊόντα για τα οποία έχει δημιουργήσει η ίδια τις νέες ανάγκες ( «νεοανάγκες»).

Μηχανισμοί Διαφήμισης

Η Γούνα όπως και αλλά προϊόντα που προκύπτουν από βάναυσο θάνατο ζώων έχει αποσχίστει συνειδητά στο λόγο μας από το αρχίκό ζώο, με την πλούσια σε ηθη και συνήθειες ζωή του, που θεωρείται «πρώτη ύλη» πια, δεν αναφέρεται καν σαν ζώο πλέον και έχει επικρατήσει να ονομάζεται “γουνόδερμα”, «σισσυρόδερμα», «γούνα» και τα λοιπά που παραπέμπουν σε ένα τελικό αντικείμενο αποκομμένο από την βάναυση διαδικασία που το παράγει και την συναισθηματική της φόρτιση. Έτσι συντηρείται και επιτυγχάνεται στο μυαλό του αγοραστή αλλά και του εργάτη στη γούνα η του επιχειρηματία, η ιδέα ότι το ζώο έχει έρθει σε αυτό τον κόσμο με μόνο προορισμό να γίνει αυτό το τελικό προϊόν, το “γουνόδερμα”, βιώνεται σαν ένα άψυχο αντικείμενο που απλά έχει την «ενοχλητική» συνήθεια να μην πεθαίνει εύκολα και να χρειάζεται συντήρηση κάποιο χρόνο πριν οδηγηθεί χωρίς διέξοδο στον προαποφασισμένο θάνατο. Έχει παρατηρηθεί εμπειρικά αλλά και από διεθνείς φιλοζωικές οργανώσεις ότι όταν αυτή η διάσχιση επιτυγχάνεται μέσω της διαφήμισης και της κάλυψης της βάναυσης διαδικασίας, ο αγοραστής αγοράζει «χωρίς πολλές ενοχές» («πεθαμένο είναι γιατί να μη το χρησιμοποιήσω») ενώ όταν επιτυγχάνεται η σύνδεση με το αρχικό ζώο στο όποιο η σύγχρονη ηθολογία και άλλες επιστήμες αρχίζουν να αναγνωρίζουν συναισθήματα όπως απόλαυση, πόνος, χαρά γέλιο, γαργάλημα, τότε ο άνθρωπος δεν μπορεί ηθικά πλέον να αγοράσει το προϊόν του βάναυσου θανάτου και της σύντομης ζωής του ( «τελικά αυτό αισθάνεται, υποφέρει») Η αποσιώπηση , η ωραιοποίηση και η άρνηση της πραγματικότητας είναι βασικοί ψυχολογικοί μηχανισμοί που χρησιμοποιούνται συνειδητά για την προβολή τέτοιων προϊόντων. Συμπτωματικά είναι οι ιδιοι αντεστραμμενα που χρησιμοποιούν και οι ανθρωποι θύματα βίας προκειμένου να επιβιώσουν ψυχικά. Χαρακτηριστικό παράδειγμα οι άνθρωποι που δεν θέλουν να ξέρουν τι ακριβώς φορούν, ούτε καν αντέχουν να το ακούσουν.

Τι γίνεται στην Ευρώπη και στον υπόλοιπο κόσμο

Τα τελευταία χρόνια, ενώ στις δυτικές χώρες η χρήση γούνας έχει περιοριστεί σημαντικά μετά από την πληροφόρηση και ευαισθητοποίηση του κόσμου, στην Ασία, Ρωσία και Άπω Ανατολή, εξ’ αιτίας της ανεπάρκειας ενημέρωσης, της ελλιπούς ανάπτυξης φιλοζωικών κινημάτων και πίεσης για νόμους, της ανάγκης να αισθανθούν ότι υπερέχουν η να ακολουθήσουν ένα πρότυπο ζωής αποτελεσματικά προωθημένο ως αποδεκτό η επιθυμητό, η χρήση και το εμπόριο της γούνας είναι πολύ διαδεδομένα.

Σε αυτή την αγορά απευθύνονται οι ευρωπαίοι και έλληνες οινοπαραγωγοί πλέον μια και η ευρωπαϊκή ελληνική και άλλες γίνονται όλο και πιο συνειδητοποιημένες.

Πονηρές Πολιτικές Πώλησης Απομείναντος Προϊόντος

Κάποτε η γούνα ήταν ένα είδος σχεδόν μόνο γυναικείο, αλλα πλέον εκεινου του ειδους η μονοκόμματη γούνα είναι παρωχημένη και καθόλου πρακτική. Σήμερα μια έντεχνη και πονηρή στρατηγική αγοράς έχει διευρύνει την πελατεία, απευθυνόμενη και σε άνδρες και στα παιδιά προκειμένου να διοχετεύσει προϊόντα που παραμένουν απούλητα: μπορντούρες, φινιρίσματα, γάντια και εσωτερικές επενδύσεις σε μπουφάν και παλτά με κομμάτια από γούνα, απευθύνονται και στην ανδρική γυναικεία και παιδική πελατεία.

Οι συνθήκες για τα ζώα για αυτές τις παραγωγές «κομματιών» είναι ακόμη χειρότερες συνήθως.

Αρχίζει η Απαγόρευση της Γούνας για Ηθικούς Λόγους

Σας γνωστοποιούμε ότι χώρες όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, η Αυστρία και η Κροατία έχουν ήδη απαγορεύσει την εκτροφή οινοφόρων ζώων ενώ το Βέλγιο και η Ιρλανδία πρόκειται σύντομα να προχωρήσουν σε απαγόρευση. Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο έχει απαγορεύσει την εισαγωγή γούνας από φώκια ακολουθώντας το παράδειγμα του Βελγίου και της Ολλανδίας, χώρες οι οποίες απαγόρευσαν τα προϊόντα φώκιας. Επίσης, εντός ΕΕ απαγορεύεται η εισαγωγή, η εξαγωγή, η παραγωγή και η πώληση γούνας και δέρματος γάτας και σκύλου ( πολύ διαδεδομένα στην Κίνα αντίθετα). Η Δανία πρόσφατα νομοθέτησε υπέρ της απαγόρευσης της εκτροφής και θανάτωσης των αλεπούδων. Στο Ισραήλ, πρόκειται να συζητηθεί από το Κοινοβούλιο, η ολική απαγόρευση γούνας (παραγωγή και εμπόριο). Στις 30 Ιουνίου 2009, το Κοινοβούλιο της Ολλανδίαςψήφισε την απαγόρευση της παραγωγής γούνας. Η ιστορική αυτή απόφαση αφορούσε την παραγωγή γούνας από μινγκ, αλλά αφού η εκτροφή αλεπούδων και τσιντσιλά για τη γούνα τους είχε απαγορευτεί από τη δεκαετία του 90, επομένως η πρόσφατη απόφαση σημαίνει την ολική απαγόρευση της παραγωγής γούνας στη χώρα, γεγονός το οποίο είναι μείζονος σημασίας καθώς η Ολλανδία είναι η τρίτη σε παραγωγή μινγκ χώρα, μετά τη Δανία και Κίνα. Η απαγόρευση υιοθετήθηκε με βάση ηθικά κριτήρια καθώς θεωρείται αδικαιολόγητη η δολοφονία ζώων για την παραγωγή μη αναγκαίων προϊόντων, όπως είναι η γούνα.

Τι γίνεται στην Ελλάδα

.

Το εμπόριο γούνας είναι καταδικασμένο πλέον στην αποτυχία. Η κατανάλωση γούνας περνά έντονη κρίση από τα τέλη της δεκαετίας του 80, λόγω της αλλαγής στα καταναλωτικά πρότυπα και της οικολογικής εκστρατείας στην Ευρώπη. Συγκεκριμένα τον περασμένο Δεκέμβριο διαπιστώνονταν ότι στην περιοχή της Καστοριάς υπάρχουν αδιάθετες σημαντικές ποσότητες έτοιμων ειδών από γούνα (τόσο και ολόκληρα σισηροδέρματα όσο και από αποκόμματα) αλλά και σημαντικές ποσότητες «πρώτης ύλης που δεν έχει επεξεργαστεί». Στη Δυτική Μακεδονία, το Ελληνικό Κέντρο Γούνας ζήτησε και από το Υπουργείο Ανάπτυξης επιδότηση για τη δημιουργία καινούργιων εκτροφείων «γουνοφόρων» ζώων. Στη Καστοριά και Σιάτιστα μονάχα λειτουργούν περίπου 35 εκτροφεία «γουνοφόρων» ζώων που αναφέρουν προβλήματα «ρευστότητας που απασχολεί τον κλάδο» και δημιουργεί «συνθήκες ασφυξίας στις επιχειρήσεις που δεν μπορούν μάλιστα να αγοράσουν νέα πρώτη ύλη», και «αρνητικότατη κατάσταση» που διαμορφώνεται για τον κλάδο..

Για το λόγο αυτό, οι υπέρμαχοι του βάναυσου αυτού κερδοφόρου εμπορίου προσπαθούν:

  1. Να ανοιχτούν σε νέες αγορές στην Ανατολική Ευρώπη και στην Κίνα. Πρέπει όμως να γνωρίζει κανείς ότι η Κίνα, λόγω έλλειψης νομοθετικού πλαισίου περί προστασίας των ζώων, αποτελεί στόχο του διεθνούς φιλοζωικού κινήματος για τα δικαιώματα των ζώων.
  2. Να προωθήσουν τη γούνα σε πιο «μικρές μερίδες» πιο εύπεπτες για την ηθική του καταναλωτή και να μπερδέψουν σε σχέση με το αν είναι αληθινή η ψεύτικη μέσω της χαμηλής τιμής
  3. Να την προβάλουν σαν οικολογικό προϊόν, μιάς και πρόσφατα δηλώθηκε ότι οι αγοραστές επιθυμούν να αγοράζουν οικολογικά με ήσυχη τη συνείδηση τους, έντεχνα κρύβοντας την οικολογική καταστροφή για την παραγωγή μιας γούνας και την πραγματική οικολογική χρήση του ζώου που είναι το να είναι στην φύση στον φυσικό του τόπο και στις συνήθειες του είδους του.

Γιατί να μην παράγεται Γούνα?

  • Η ποσότητα ζώων είναι τεράστια, καταδιώκονται και υπό εξαφάνιση ζώα :ενδεικτικά για την κατασκευή μιας γούνας από βάναυσο θάνατο ζώων χρειάζονται 10-40 ζώα μεγάλου μεγέθους (τίγρη, πούμα, αρκούδα), ή 70-400 μικρού μεγέθους ( τσιντσιλά, μίνες, βυδρες,γατες, σκύλοι). Μόνο 5000 τίγρεις απομένουν πλέον στον κόσμο.
  • Βαρύ Οικολογικό Τίμημα :για την κατασκευή μιας γούνας από βάναυσο θάνατο ζώων χρειάζονται 40 φορές περισσότερη ενέργεια από ότι για την κατασκευή μίας υφαντής γούνας.
  • Βαρύ Ανθρωπιστικό Τίμημα : ενώ το 20% του παγκόσμιου ανθρώπινου πληθυσμού υποσιτίζεται, εκατομμύρια κιλά δημητριακών καταναλώνονται κάθε χρόνο για τροφή ζώων που εκτρέφονται για τη γούνα τους. Θα πρέπει να έχουμε υπόψη ότι σε κάθε ζώο δίνονται 55 κιλά πρωτεΐνης για καλύτερη ποιότητα γούνας.

Στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως (αρ. φύλλου 1492), σχετικά με την ανάπτυξη της Δυτικής Μακεδονίας, προτείνεται η διαφοροποίηση του παραγωγικού προτύπου και ο εμπλουτισμός του με νέες δραστηριότητες καθώς η αποκλειστική κυριαρχία της γούνας δημιουργεί εξαρτήσεις. Βάσει της συγκεκριμένης παραδοχής, και εκμεταλλευόμενοι την εξαιρετικά πλούσια πανίδα και χλωρίδα η οποία παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, ο άξονας της γουνοποιίας Καστοριά-Αργός Ορεστικό-Σιάτιστα αποτελεί αναδυόμενη περιοχή όπου επιβάλλεται η ανάπτυξη του οικολογικού, εναλλακτικού και πολιτιστικού τουρισμού.

Δικαίωμα Απόφασης του Πολίτη

Ως φορολογούμενοι πολίτες, έχουμε το δικαίωμα να εκφράζουμε την άποψή μας ως προς τη διάθεση οποιουδήποτε ποσού στον προαναφερόμενο τομέα. Οι ενισχύσεις ύψους 1.000.000 ευρώ για τις μικρές επιχειρήσεις γούνας, και η οποιαδήποτε οικονομική ενίσχυση του κλάδου βαδίζει ενάντια στις αξίες μιας πολιτισμένης κοινωνίας και ψυχολογικά ισορροπημένης κοινωνίας. Όταν το εμπόριο γούνας που βασίζεται στο γδάρσιμο, τη γενοκτονία και τη φρικτή εξόντωση εκατομμυρίων ζώων κάθε χρόνο, γνωρίζει πλέον την παγκόσμια κατακραυγή, τι οδηγεί την Ελλάδα να αποφασίζει να διαθέσει ποσά για τη στήριξη αυτού του φρικτού εμπορίου με την τόσο καταστροφική έμμεση ψυχολογική επίπτωση στους πολίτες της?

Άγρια γουνοφόρα ζώα:

Τα γεγονότα

Ο αριθμός τους υπολογίζεται γύρω στα 10-15.000.000 ζώα το χρόνο.
Κάθε δευτερόλεπτο δεκάδες παγίδες κλείνουν πάνω σε κάποιο ζώο σε κάποιο μέρος του πλανήτη. Για το θύμα ξεκινά ένας αργός και βασανιστικός θάνατος, που μπορεί να διαρκέσει από λίγες ώρες μέχρι και πολλές μέρες… Πολλές φορές οι κυνηγοί στήνουν τις παγίδες κοντά σε λίμνες, βάλτους ή ποτάμια ώστε το ζώο, αφού παγιδευτεί, να πνιγεί σπαρταρώντας και να μην υπάρχει καμία περίπτωση να ξεφύγει.
Οι κυνηγοί δεν επισκέπτονται τα σημεία όπου έστησαν τις παγίδες σε καθημερινή βάση, έτσι
τα ζώα μένουν παγιδευμένα για μέρες. Το αποτέλεσμα είναι να αργοπεθαίνουν από πόνο, αιμορραγία ή αφυδάτωση με πολύ οδυνηρό τρόπο… Μερικά παγιδευμένα ζώα καταλήγουν να αυτο-ακρωτηριάζονται προκειμένου να ξεφύγουν από την παγίδα και φεύγουν κουτσαίνοντας στα τρία πόδια, αφήνοντας πίσω τους ένα ποτάμι αίμα. Έπειτα αργοπεθαίνουν από αιμορραγία ή γάγγραινα.
Πώς αποτελειώνονται αυτά τα ζώα. Τα μικρότερα ζώα σκοτώνονται με χτυπήματα μπαστουνιού, τα μεγαλύτερα με κλωτσιές στο θώρακα μέχρι θανάτου, δηλαδή από τη μπότα του κυνηγού.

Άλλα ζώα που παγιδεύονται

Στις παγίδες επίσης παγιδεύονται και άλλα ζώα που δεν έχουν κανένα ενδιαφέρον για τους κυνηγούς και τα οποία, χωρίς να μπορούν να αμυνθούν, γίνονται βορά άλλων σαρκοφάγων ζώων ή αργοπεθαίνουν από αιμορραγία ή αφυδάτωση.

Ζώα εκτροφείου:

Τα γεγονότα

Ο αριθμός τους υπολογίζεται στα 30.000.000 εκατομμύρια το χρόνο ή και παραπάνω
Για τα ζώα εκτροφείου οι συνθήκες διαβίωσης είναι τόσο μαρτυρικές όσο και ο θάνατός τους, καθώς κρατούνται εκτεθειμένα σε όλες τις καιρικές συνθήκες για να φουντώσει η γούνα τους, στον πάγο, στο χιόνι, στη βροχή … Τα κλουβιά είναι πολύ μικρά για εξοικονόμηση χώρου, με δικτυωτό πάτωμα για να πέφτουν κάτω οι ακαθαρσίες και να μη χρειάζεται συχνά ο καθαρισμός των περιττωμάτων τους. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα τα πόδια των ζώων να είναι μονίμως τραυματισμένα και ματωμένα από τα σύρματα του πατώματος. Η ακινησία μέσα στα κλουβιά προκαλεί στα ζώα φαινόμενα ζωόχωσης, υποφέρουν από έντονη κατάθλιψη και στρες, παρουσιάζουν εκτός των άλλων νευρωτική, επαναλαμβανόμενη συμπεριφορά, βηματίζουν επιτόπου, κάνουν κύκλους γύρω από τον εαυτό τους, αυτόακρωτηριαζονται, συνανταται ακόμη και κανιβαλισμός. Μετά από 7-8 μήνες αγωνίας, τα περιμένει ένα βασανιστικό τέλος. Όλα αυτά ενώ η φυσική συμπεριφορα των ζώων αυτών στη φύση είναι να διανύουν χιλι’όμετρα, να θηλαζουν και να κοινωνικοποιούν τα μικρά τους παιζοντας και κυνηγωντας ελέυθερα στα πλάισια μεγαλων εκτάσεων και σε μια συντροφικής κοινότητα από αλλα ζώα.


Μέθοδοι θανάτωσης

Οι εξής φριχτοί τρόποι θανάτου χρησιμοποιιούνται συνήθως: χτυπήματα με σφυρί στο κεφάλι ή στη μουσούδα, βλήμα στον εγκέφαλό, πνίξιμο από κρεμάλα, ασφυξία με τοξικά αέρια( μονοξέιδιο και διοξείδιο του άνθρακα) στα οποια παραμένουν εκτεθειμένα μέχρι θανάτου, ηλεκτροπληξία στον πρωκτό ή στο στόμα, σπάσιμο του λαιμού στα μικρά ζώα κλπ. Αυτές είναι οι ανατριχιαστικές μέθοδοι κατά τις οποιες τυχαία η και συνειδητά για λόγους κερδους, η αναισθησία δεν επιτυνχάνεται παντα και το ζώο μπορει να γδαρθεί ζωντανό διατηρώντας τις αισθήσεις του και αργοπεθαίνοντας μαρτυρικά μετα από ώρα.

Οι μέθοδοι αυτές «δικαιολογούνται» συνήθως με το επιχείρημα ότι έτσι παραμένει «άθικτη» η γούνα.

Τι μπορεί να Κάνει το Κράτος

  • Ζητούμε την Κατάργηση της παραγωγής και του Εμπορίου Γούνας και στην Ελλάδα,
  • Ζητουμε την εξύψωση της αυτοπεποίθεσης και της αισθησης αξίας των κατοικων της, με αληθινά και ουσιαστικά μέτρα. Οχι, η ισοπέδωση της προσωπικότητας του πολίτη μεν και η άδικη θανάτωση αξιόλογων και χρήσιμων ζώων δε να αποτελεί κερδοφορία για ένα και μόνο κλάδο.
  • Ζητούμε την πραγματικά πράσινη οικολογική οικονομική πολιτική με την ανάπτυξη του αληθινού ίαςζωοφιλικού οικολογικού πνεύματος σε αυτήν και όχι της ενίσχυσης της γουνοποιίας και την έντεχνη προβολή της ως «οικολογικό» προϊόν.
  • Ζητουμε την ανάπτυξη του εναλλακτικού τουρισμού και την δημιουργία νέων θέσεων εργασίας στο πράσινο επιχειρέιν αντί για τη γούνα.

Τονίζουμε ότι η παραμέληση και η απουσία δημιουργίας σοβαρών προτάσεων που δεν βασίζονται πλέον στη άλογη βία προς τα ζώα, στον τομέα ανάπτυξης έχει και θα συνεχίσει να έχει ως αποτέλεσμα τη συνεχή δυσφήμιση από τα ειδησεογραφικά πρακτορεία και τις διεθνείς ιστοσελίδες και κατεπέκταση μπορει να αποβεί μοιραία για την κύρια πηγή πλούτου μας: τον τουρισμό. Αντιθέτως η αντίστοιχη προώθηση μίας ζωοφιλικής οικολογικής πολιτικής και οικονομικής ανάπτυξης θα προσελκύσει ποιοτικό τουρισμό και θα εξυψώσει την χώρα μας σε χώρα πρότυπο οικολογικής και γενικότερης συνειδητοποίησης σε σχέση με τον άνθρωπο και τις αξίες του.

Τι μπορεί να κάνει ο Ευαισθητοποιημένος Πολίτης?

  • Μπορει να σταματήσει να αγοράζει οποιοδήποτε ρούχο η προϊόν που πιθανόν περιέχει αληθινή γούνα( γιακάς μανίκι, σιρίτι , παιχνίδι για κατοικίδια, τσάντα, γάντια κ.λπ.)
  • Μπορει να ενημερώσει τα εμπορικά καταστήματα , τους σχεδιαστές μόδας και την βιομηχανία μόδας γιατί σταματά να αγοράζει από αυτούς ρούχα
  • Μπορει να μεταδώσει το μήνυμα σε γνωστούς φίλους και τον κοινωνικό του περίγυρο
  • Μπορεί να ενημερώσει ευγενικά όσους φορούν ρούχο με γούνα με φυλλάδια η μια απλή γνωστοποίηση για τα γεγονότα που δεν γνωρίζουν.
  • Μπορει να συγχαίρει όσους δεν επιλέγουν να φορούν γούνα και να τους εξηγεί γιατί το κάνει
  • Μπορει να βοηθήσει στα πλαίσια ενός σωματείου η φιλοζωικής ομάδας να μάθουν ακόμη περισσότεροι.

Η Oμάδα του Psychanimal

Video που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο.

Πηγές:

    PETA, Fur is Dead, AntiFur Society, AntiFur Coalition

    Umberto Eco, Η σημειολογία της Καθημερινης Ζωής

    Eντυπο «Ας Βάλουμε Τέλος στη Φρίκη της Γούνας»,Οικολόγους Πράσινους, το 2007

Επιστολές:

    Ομάδας Ενωμένων Ενεργών Φιλοζωικών Σωματείων UAARGroup στην κυβέρνηση για την κατάργηση του εμπορίου της γούνας

    Συντονιστικής Επιτροπής Στον Υπουργό κο Χατζηγάκη για την κατάργηση του εμπορίου της γούνας

About trupo2

blogger
This entry was posted in ΟΧΙ ΑΛΛΕΣ ΓΟΥΝΕΣ, γούνες. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s