Άγιε Βασίλη φέρε μου φέτος ένα γρήγορο λειτουργικό! Τα Windows είναι σαν τον καρβουνιάρη! Εμπρός καλή μου Google στείλε μου τσάμπα τo Chrome Os!


Έρχεται το Chrome Os το λειτουργικό σύστημα της Google.
Η Google χτυπάει τη Microsoft δημιουργώντας ένα εύχρηστο λειτουργικό που λειτουργεί όπως ένας web browser και είναι πολύ γρήγορο, χωρίς να απαιτείται ισχυρό hardware.
Το Chrome Os μοιάζει να είναι το ιδανικό λειτουργικό για τους μανιώδεις χρήστες του ίντερνετ.
Μάλιστα σε δοκιμές που έγιναν, χρειάζονται μόλις 7 δευτερόλεπτα για να ανοίξει κανείς τον υπολογιστή του!

Καλέ μου Άγιε Βασίλη φέρε στον Τρυποκάρυδο αυτό για δώρο! Ήταν καλό πτηνό όλο το χρόνο! Σε παρακαλώ!…
Αλλά μάλλον δεν θα τα καταφέρει ακόμη να μου το φέρει, εκτός αν κάνει ειδική συμφωνία με τη Google. Το νέο λειτουργικό θα είναι διαθέσιμο στην αγορά το δεύτερο μισό του 2010… Μέχρι τότε υπομονή!

Y.Γ – Ποιος νοιάζεται για τα Windows 7; Εγώ θα περιμένω νέα από τη Google!

AYTH EINAI ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΠΑΙΔΙΑ!
ΗΡΘΕ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ MICROSOFT!





About trupo2

blogger
This entry was posted in chrome os. google, fuck microsoft. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

