2 Νοεμβρίου στις 10.30 το πρωί η προπώληση για τους U2. Σαν πολύ νωρίς δεν ξεκινάει;

Γιατί να πρέπει να “τρέξουμε” να πάρουμε εισιτήρια 10 μήνες πριν; Ουσιαστικά η προπώληση αρχίζει σχεδόν ένα χρόνο πριν τη συναυλία! Σε ένα χρόνο ρε παιδιά ποιος ξέρει σε ποιο μέρος του πλανήτη θα βρισκόμαστε; Μπορεί να πάω βόλτα με τους φίλους μου τα αποδημητικά πτηνά προς το νότο, ή μπορεί να μου έχει σπάσει καμιά φτερούγα! Είναι δυνατόν από τώρα να πρέπει να κανονίσω τι θα κάνω σε ένα χρόνο; Αυτά είναι υπερβολές που ξεφεύγουν από τη σφαίρα της λογικής και πάνε κάπου αλλού…
Εγώ θα ήθελα να αγοράσω το εισιτήριο ένα μήνα πριν σε περίπτωση που θελήσω να πάω. Βέβαια, θα πάνε όλα τα κοράκια και τα κάθε λογής αρπακτικά που τρυπάνε τη φλέβα τους με u2-πρέζα και θα κάνουνε σύντομα τη συναυλία sold out, χωρίς να αφήνουν λίγο χώρο και στους λογικούς. Έτσι, επειδή και να θελήσω δεν θα βρω εισιτήριο σε 8 μήνες, θα αναγκαστώ να αγοράσω εισιτήριο, ακόμη και αν τελικά σε ένα χρόνο δεν θέλω να πάω, μόνο και μόνο επειδή υπάρχει αυτή η άτιμη φάρα των φανατικών που πρέπει να κλειστεί σε ψυχιατρείο!
Αλλά μάλλον ξέρω τι θα κάνω! Θα πάρω εκδίκηση! Θα πάρω ένα εισιτήριο τώρα 100 ευρώ και μετά θα το πουλήσω 1000, αυτό τους αξίζει!
Τώρα που το καλοσκέφτομαι, ούτε σε ένα, ούτε σε 2, ούτε σε 100 χρόνια δεν θα θέλω να πάω εκεί. Για ένα εκατομμύριο λόγους! Και ακολουθούν μερικοί μόνο από αυτούς…

  1. Επειδή θεωρητικά θα πάω να ακούσω μουσική, αλλά θα ακούω δεξιά, αριστερά, μπροστά μου και πίσω μου τις τσιρίδες από τα u2-πρεζόνια!
  2. Επειδή θεωρητικά θα πάω να ακούσω μουσική, αλλά οι U2 του σήμερα μονάχα μουσική δεν μπορείς να πεις ότι παίζουν…
  3. Επειδή θέλοντας και μη θα ακούσω τις μπούρδες του νέου τους άλμπουμ…
  4. Επειδή δεν θέλω να γίνω κομμάτι του όχλου με τα u2-πρεζόνια!
  5. Επειδή οι υστερίες κάθε είδους είναι τρόπος έκφρασης ανθρώπων κατωτέρου νοητικού επιπέδου.
  6. Επειδή τις πιο γερές δόσεις u2-πρέζας τις λαμβάνουν άτομα από 35 μέχρι 55 ετών, και επειδή οι U2 είναι 50άρηδες και είναι γελοίοι οι γέροι όταν χαζοχαίρονται! Χριστέ μου δεν θα αντέξω να βρίσκομαι σε ένα στάδιο γεμάτο κωλόγερους και κωλόγριες που χοροπηδάνε σαν τα κατσίκια τα άγρια επάνω στο βουνό!
  7. Επειδή δεν θα αντέξω να ακούσω ζωντανά τις μπούρδες του δήθεν ειρηνιστή Μπόνο.
Σταματάω εδώ γιατί αν συνεχίσω μπορώ να βρω πραγματικά 1000000 λόγους για τους οποίους δεν αξίζει να βρεθεί κανείς στη συναυλία. Επιστρέφω στη φωλιά μου γιατί τα είδα όλα σχεδόν μπροστά μου και εκνευρίστηκα. Να φανταστείτε πως μου έρχεται να φωνάξω “Κάτω ο καπιταλισμός”, εγώ που συνήθως δεν καταφεύγω σε συνθήματα κάθε είδους…

About trupo2

blogger
This entry was posted in ω τι κόσμος μπαμπά.... Bookmark the permalink.

Leave a Reply

