ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΩΡΕΣ Η ΕΛΛΑΔΑ ΣΒΗΝΕΙ ΤΑ ΤΣΙΓΑΡΑ ΤΗΣ!


ΤΣΙΓΑΡΟ: ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΑΓΑΠΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΟΛΑ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΑΥΤΟ ΠΑΝΤΑ ΣΥΝΟΔΕΥΕΙ ΤΟ ΦΡΑΠΕ ΤΟΥΣ. ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΡΕΑ ΤΟΥΣ,ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ, ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ,ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ,ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ,ΠΑΝΤΟΥ!… Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΠΝΙΖΕΙ ΚΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΟΙ ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΣΕ ΜΙΚΡΗ ΗΛΙΚΙΑ. ΤΙ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΠΟΤΕ ΠΑΙΔΙΑ ΛΕΓΑΜΕ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΜΑΣ ΝΑ ΤΟ ΚΟΨΟΥΝ, ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟ ΑΡΧΙΣΑΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ- ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΤΟ ΑΓΑΠΗΣΑΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΟΥΣ! ΟΙ “ΑΡΡΩΣΤΙΕΣ” ΕΞΆΛΛΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΚΕΣ, ΚΑΙ Η ΕΞΑΡΤΗΣΗ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΗ ΝΙΚΟΤΙΝΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ. ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΧΑΣΩ ΠΟΤΕ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΕΚΛΕΨΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΤΣΙΓΑΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΚΕΤΟ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑ, ΚΑΙ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ! Ή ΤΟΤΕ… ΠΟΥ ΚΡΥΒΑΜΕ ΤΣΙΓΑΡΑ ΚΑΙ ΚΑΠΝΟ ΣΤΗΝ ΚΑΣΕΤΙΝΑ…

ΟΛΑ ΚΑΛΑ… ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΟΣΩΝ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΑΘΗΤΙΚΟΙ ΚΑΠΝΙΣΤΕΣ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΜΟΥ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΩΣ ΚΑΠΝΙΣΤΗΣ ΕΧΩ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΕΝΩ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΩ ΝΑ ΚΑΠΝΙΖΩ!
ΕΙΝΑΙ ΑΡΑΓΕ ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΒΛΑΠΤΕΙ; ΠΟΣΑ ΑΚΟΜΗ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΛΕΞΕΙ ΝΑ ΑΝΑΠΝΕΟΥΝ- ΑΛΛΑ ΤΑ ΑΝΑΠΝΕΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΛΕΞΕΙ!
ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΛΟΙΠΟΝ, ΝΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ ΤΡΟΧΟΦΟΡΩΝ- ΜΙΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΟΥ ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΝΑΠΝΕΩ ΤΑ ΚΑΥΣΑΕΡΙΑ ΤΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΕΧΩ ΕΠΙΛΕΞΕΙ! ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ;
ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΚΑΤΕΒΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΚΕΡΑΙΕΣ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΑΘΩ ΚΑΡΚΙΝΟ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΙΣ ΕΧΩ ΣΧΕΔΟΝ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΜΑΞΙΛΑΡΙ ΜΟΥ! ΕΠΙΣΗΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ ΠΟΥ ΡΥΠΑΙΝΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΠΤΟ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΝΑΠΝΕΩ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΟΥΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΚΠΕΜΠΟΥΝ!
ΞΕΡΩ, ΞΕΡΩ… ΓΙΑ ΟΛΑ ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ! ΚΑΙ ΑΜΑ ΠΕΘΑΝΩ ΑΥΤΟ ΘΑ ΦΤΑΙΕΙ! ΑΜ ΔΕ….

About trupo2

blogger
This entry was posted in ΚΑΠΝΙΣΜΑ. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

