Ο Βασιλιάς είναι νεκρός! Όταν το εμπόρευμα είναι ο ίδιος σου ο εαυτός το τέλος είναι πάντα τραγικό!


ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΑ ΤΡΑΓΙΚΟ! ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΣΤΕΡΕΣ!
ΟΤΑΝ ΤΟ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΚΑΙ Η ΙΔΙΑ ΣΟΥ Η ΨΥΧΗ ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΑΤΥΧΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΝΑ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑ ΠΟΥ ΠΟΥΛΑΕΙ- ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΑΠΛΩΣ ΕΝΑ ΤΡΑΓΙΚΟ ΚΑΙ ΜΟΝΑΧΙΚΟ ΤΕΛΟΣ!
ΝΑΙ! ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ-ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΤΣΙ!
ΚΑΠΟΤΕ ΜΟΥ ΕΙΧΑΝ ΠΕΙ ΣΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗ ΦΡΑΣΗ “ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΩΛΗΣΗ” ΚΑΙ ΕΓΩ ΓΥΡΙΣΑ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΜΟΥ ΕΠΙΔΕΙΚΤΙΚΑ(ΔΕΝ ΗΘΕΛΑ Η ΦΙΓΟΥΡΑ ΜΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑ) ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΣΕ ΜΕΝΑ ΕΥΤΥΧΩΣ (Η ΦΙΓΟΥΡΑ ΜΟΥ ΗΤΑΝ Η ΠΛΕΟΝ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΓΙΑ ΠΩΛΗΣΗ)- ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΤΗ ΓΛΙΤΩΣΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ!
ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ, ΠΟΥΛΗΣΤΕ Ο,ΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΕΤΕ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΑΣ! ΚΑΙ ΟΣΟ ΠΙΟ ΤΑΛΑΝΤΟΥΧΟΙ ΕΙΣΤΕ ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΚΑΛΑ ΚΡΥΨΤΕ ΤΟ ΑΠΟ ΤΑ ΤΕΡΑΤΑ! ΠΡΟΣΟΧΗ: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΚΟ!

Ο MICHAEL ΔΕΝ ΗΤΑΝ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΠΕΘΑΝΕ ΕΤΣΙ!

ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ : MERYLIN MONROE, ELVIS PRESLEY, JIM MORRISON, KURT COBAIN, JIMMY HENDRIX, JANIS JOPLIN πολλοί ακόμη και από χθες μαζί τους ο αμφιλεγόμενος Michael Jackson!

Καλό ταξίδι Michael- και ας μην σε συμπάθησα ποτέ!

About trupo2

blogger
This entry was posted in θανατος. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

