Βουλιάζουμε σας λέω!!!


Ευτυχώς που είμαι πτηνό! Ευτυχώς! Εγώ θα σωθώ! Εγώ θα πετάξω στην ενδοχώρα. Εσείς τι θα κάνετε φίλοι μου δίποδοι; Δεν είστε έξυπνοι, όχι δεν είστε και ας έχετε μεγαλύτερο κεφάλι από εμάς τα πτηνά.
Ιδού λοιπόν τι καταφέρατε με την εξυπνάδα σας!

ΣΕ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΟΙ ΜΑΛΔΙΒΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΙΑ! ΘΑ ΠΝΙΓΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΝΔΙΚΟ ΩΚΕΑΝΟ! ΟΡΥΚΤΑ ΚΑΥΣΙΜΑ ΜΟΥ ΘΕΛΑΤΕ ΔΙΠΟΔΑ ΜΟΥ ΖΩΑ! ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΠΑΤΕ ΟΥΤΕ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ ΔΙΧΩΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΚΑΙΤΕ, ΚΑΙΤΕ ΚΑΙΤΕ ΡΕΥΜΑ! ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ! ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΤΕ! ΕΥΓΕ! ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΒΟΥΛΙΑΖΟΥΝ ΟΛΑ ΕΝΑ ΕΝΑ. Η ΓΗ ΣΑΣ ΦΙΛΟΞΕΝΕΙ ΗΛΙΘΙΑ ΔΙΠΟΔΑ ΠΛΑΣΜΑΤΑ! ΞΥΠΝΑΤΕ ΡΕ! ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΣΑΣ… ΑΛΛΑ ΕΣΕΙΣ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΤΕ…

About trupo2

blogger
This entry was posted in ΒΟΥΛΙΑΖΟΥΝ, ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ, ΜΑΛΔΙΒΕΣ, ΥΠΕΡΘΕΡΜΑΝΣΗ ΠΛΑΝΗΤΗ. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

